EMMA:n SPONSORIT:

Ou-lu

Finaaleihin liittyvä keskustelu

Re: Ou-lu

ViestiKirjoittaja Henrik Tiainen » 06.07.2010 13:41

Tom Hietaharju kirjoitti:Oulu on syvältä, majoituspaikat on kylmiä ja kolkkoja, sekä harmittavan yksinäisiä! Eikö hotellin varanneita voisi vain toimittaa takaisin sinne hotelliin..?? :-)

Tomppa

Seuraavaksi voidaan järjestää sulle hiukan kookkaampaa äijäseuraa, ei ole kylmä kun Tomppa määrää suunnan ja Arska perässä tahdin :lol:
Henrik Tiainen
Tuomarit

ViestiKirjoittaja Sami Kylmäluoma » 09.07.2010 10:12

Toivottavasti pisteet riittäs edes sinne finaaliin asti, mut sen verran tungosta näyttää olevan experienced unlimited luokassa että finaalipaikka on tiukassa. mutta jos finaalit on oulussa niin paikanpäälle vois tulla vaikka ilman autoakin.
Sami Kylmäluoma

ViestiKirjoittaja Tero Tanninen » 16.07.2010 23:56

Mulla saattais riittää näillä näkymin pisteet finaalipaikkaan mut saatan jättää väliin. Ei oo mun autossa voittajaainesta. (ellei sit ihmeitä tapahdu)

Turistina ehkä vois paikalle lähteä
Tero Tanninen

ViestiKirjoittaja Pasi Kalliojärvi » 17.07.2010 23:43

Tero Tanninen kirjoitti:Mulla saattais riittää näillä näkymin pisteet finaalipaikkaan mut saatan jättää väliin. Ei oo mun autossa voittajaainesta. (ellei sit ihmeitä tapahdu)

Tänä vuonna yhdeksännestä finaalistani yhdeksättä finaalipokaalia tavoittelevana voin kertoa että kyllä se finaalin kakkos- tai kolmospokaali on mukava muisto jälkikäteen joten ei todellakaan kannata jättää finaalia väliin jos finaalipaikan on saavuttanut. Finaali on kauden ainoa kilpailu millä on mitään väliä vuosien päästä. Osakilpailut on vain harjoituksia finaalia varten.

Autotallissa minäkin tämän viikonlopun vietän jotta finaalista jonkun kolmesta pokaalista saisin. Töitä tehdään jotta ainakaan asennuspisteiden takia tuo tavoite ei jäisi saavuttamatta. Finaaliin on vielä niin pitkä matka että saat nostettua asennuspisteesi 135/135 lukemiin jos vain haluat. Ilman työtä se ei kylläkään onnistu. Joten ei muutakuin auton kimppuun ja laittamaan asennukset finaali kuntoon. Kun kerran kilpaillaan niin ei luovuteta kesken kauden vaan tehdään hommia jotta tavoite saavutettaisiin finaalissa.

Ja älä ota Tero tätä viestiäni pahalla - tämä on vain tälläisen vanhan kehäraakin tsemppausta sulle finaalia varten.
Pasi Kalliojärvi - Powerset Ibiza - Team DLS Finland - Master-5
SM 1 @ Master 5 (2009) - SM 2 @ Best Of Install (2009)
http://www.powerset.fi/audio - http://www.kalliojarvi.net
Pasi Kalliojärvi

ViestiKirjoittaja Tero Tanninen » 18.07.2010 16:08

Pasi Kalliojärvi kirjoitti:
Tero Tanninen kirjoitti:Mulla saattais riittää näillä näkymin pisteet finaalipaikkaan mut saatan jättää väliin. Ei oo mun autossa voittajaainesta. (ellei sit ihmeitä tapahdu)

Tänä vuonna yhdeksännestä finaalistani yhdeksättä finaalipokaalia tavoittelevana voin kertoa että kyllä se finaalin kakkos- tai kolmospokaali on mukava muisto jälkikäteen joten ei todellakaan kannata jättää finaalia väliin jos finaalipaikan on saavuttanut. Finaali on kauden ainoa kilpailu millä on mitään väliä vuosien päästä. Osakilpailut on vain harjoituksia finaalia varten.

Autotallissa minäkin tämän viikonlopun vietän jotta finaalista jonkun kolmesta pokaalista saisin. Töitä tehdään jotta ainakaan asennuspisteiden takia tuo tavoite ei jäisi saavuttamatta. Finaaliin on vielä niin pitkä matka että saat nostettua asennuspisteesi 135/135 lukemiin jos vain haluat. Ilman työtä se ei kylläkään onnistu. Joten ei muutakuin auton kimppuun ja laittamaan asennukset finaali kuntoon. Kun kerran kilpaillaan niin ei luovuteta kesken kauden vaan tehdään hommia jotta tavoite saavutettaisiin finaalissa.

Ja älä ota Tero tätä viestiäni pahalla - tämä on vain tälläisen vanhan kehäraakin tsemppausta sulle finaalia varten.

No tarttee kattoo motoparkin jälkee uudestaa tilannetta. Nyt on vaan aika ja rahat menny auton korjaamiseen ni on mielenkiinto lopussa.

Joo en mä pahalla ota. Leikkiähän tää vaan on :D
Tero Tanninen

ViestiKirjoittaja Harri Laukkanen » 19.07.2010 18:49

Kyllä jää finaalit Corollalta väliin. Ei kerkee enää osallistumaan kisoihin, niin ei pisteet voi riittää. Mutta pitää tuo katiska silti tuua Ouluun, mutta jättää se parkkipaikalle kuten muutkin katsojat tekevät :|
Harri Laukkanen

ViestiKirjoittaja Eki Havukainen » 19.07.2010 23:26

Eihän sitä osakilpailuissa itse ole pakko ollakaan, kunhan saa auton kisapaikalle ja jonkun esittelemään sen tuomareille ;)
Eki Havukainen

ViestiKirjoittaja Harri Laukkanen » 20.07.2010 14:37

Mutta sitten jää se tärkein, eli P***an jauhanta väliin :roll:
Harri Laukkanen

ViestiKirjoittaja Eki Havukainen » 20.07.2010 16:47

kerkeehän sitä finaalissa jauhaa pari päivää putkeen ;)
Eki Havukainen

ViestiKirjoittaja Toni Ritonen » 20.07.2010 17:01

Ainakin sunnuntai on juuri sille asialle pyhitetty johtuen edellisillan juhlinnasta.
SM 1. 2008 Exp. Unl.
Toni Ritonen
Tuomarit

EdellinenSeuraava

Paluu 11-12.9 Finaalit Oulu HTS