Mitenkähän muuten onnistuu taas homma tuolla kisoissa, kun olen Emmassa Multimedia ja ESPL luokassa ja myöskin pitäisi kilpailla Maxboomissa? Jos taas jotenkin sais soittelun sekä kuuntelun järkättyä?
Hemmetin monikäyttö auto...
Kirjoittaja Taneli Ritanen » 25.05.2010 22:31
Kirjoittaja Kyösti Rakkola » 26.05.2010 04:05
Taneli Ritanen kirjoitti:Mitenkähän muuten onnistuu taas homma tuolla kisoissa, kun olen Emmassa Multimedia ja ESPL luokassa ja myöskin pitäisi kilpailla Maxboomissa? Jos taas jotenkin sais soittelun sekä kuuntelun järkättyä?
Kirjoittaja Mika Taipalus » 26.05.2010 19:00
Taneli Ritanen kirjoitti:Mitenkähän muuten onnistuu taas homma tuolla kisoissa, kun olen Emmassa Multimedia ja ESPL luokassa ja myöskin pitäisi kilpailla Maxboomissa? Jos taas jotenkin sais soittelun sekä kuuntelun järkättyä?
Kirjoittaja Marko Merikanto » 26.05.2010 21:36
Mika Taipalus kirjoitti:Taneli Ritanen kirjoitti:Mitenkähän muuten onnistuu taas homma tuolla kisoissa, kun olen Emmassa Multimedia ja ESPL luokassa ja myöskin pitäisi kilpailla Maxboomissa? Jos taas jotenkin sais soittelun sekä kuuntelun järkättyä?
Varmasti onnistunee.. Vaikka kisaajia onkin paljon ja aikataulut tiukkia niin sihteerin ja päätuomarinkanssa sovit aikatauluista sekä käytännön jutuista heti kun ilmottaudut kisaan aamulla. siis ennenku kisat alkaa.
Kirjoittaja JukkaT » 26.05.2010 23:04
Kirjoittaja Mika Koponen » 27.05.2010 07:12
JukkaT kirjoitti:Saanko minä osallistua Scanialla tuohon Maxxboomiin?
JukkaT

Kirjoittaja mikkovirta » 27.05.2010 12:20
JukkaT kirjoitti:Saanko minä osallistua Scanialla tuohon Maxxboomiin?
JukkaT
Kirjoittaja Kimmo Ala-Keturi » 28.05.2010 15:52
mikkovirta kirjoitti:JukkaT kirjoitti:Saanko minä osallistua Scanialla tuohon Maxxboomiin?
JukkaT
Eiköhän tuo järjesty.
Jos oikeesti on aikeita tulla kuittaamaan Suomen kovimman MaxBoom Scanian titteli nimilleen niin ois kiva saada vaikka ennakko ilmoa aiheesta suoraan mulle.
PS. Seinäjoelta löytyy yksi scania joka soitteli melkein 130deppaa pari vuotta sitten
Kirjoittaja Pasi Kalliojärvi » 29.05.2010 01:08
Kirjoittaja Pasi Kalliojärvi » 29.05.2010 20:20
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa