EMMA:n SPONSORIT:

Paljon kilpailijoita

Re: Paljon kilpailijoita

ViestiKirjoittaja Taneli Ritanen » 25.05.2010 22:31

Mitenkähän muuten onnistuu taas homma tuolla kisoissa, kun olen Emmassa Multimedia ja ESPL luokassa ja myöskin pitäisi kilpailla Maxboomissa? Jos taas jotenkin sais soittelun sekä kuuntelun järkättyä?
Hemmetin monikäyttö auto...
Taneli Ritanen

ViestiKirjoittaja Kyösti Rakkola » 26.05.2010 04:05

Taneli Ritanen kirjoitti:Mitenkähän muuten onnistuu taas homma tuolla kisoissa, kun olen Emmassa Multimedia ja ESPL luokassa ja myöskin pitäisi kilpailla Maxboomissa? Jos taas jotenkin sais soittelun sekä kuuntelun järkättyä?

Sama homma meikäläisellä... Menin lupautumaan myös tuonne Maxboomiin soittamaan ne päivän matalimmat luvut taululle :D Eiköhän myö tuo jotenkin luovita läpi.
Kyösti Rakkola

ViestiKirjoittaja Mika Taipalus » 26.05.2010 19:00

Taneli Ritanen kirjoitti:Mitenkähän muuten onnistuu taas homma tuolla kisoissa, kun olen Emmassa Multimedia ja ESPL luokassa ja myöskin pitäisi kilpailla Maxboomissa? Jos taas jotenkin sais soittelun sekä kuuntelun järkättyä?

Varmasti onnistunee.. Vaikka kisaajia onkin paljon ja aikataulut tiukkia niin sihteerin ja päätuomarinkanssa sovit aikatauluista sekä käytännön jutuista heti kun ilmottaudut kisaan aamulla. siis ennenku kisat alkaa.
Mika Taipalus
Tuomarit

ViestiKirjoittaja Marko Merikanto » 26.05.2010 21:36

Mika Taipalus kirjoitti:

Varmasti onnistunee.. Vaikka kisaajia onkin paljon ja aikataulut tiukkia niin sihteerin ja päätuomarinkanssa sovit aikatauluista sekä käytännön jutuista heti kun ilmottaudut kisaan aamulla. siis ennenku kisat alkaa.

Juuri näin, mutta ensiksi sinne täytyy tulla paikalle :P

-Marko-
International Head Judge 2010
Marko Merikanto
Tuomarit

ViestiKirjoittaja JukkaT » 26.05.2010 23:04

Saanko minä osallistua Scanialla tuohon Maxxboomiin?

JukkaT
JukkaT

ViestiKirjoittaja Mika Koponen » 27.05.2010 07:12

JukkaT kirjoitti:Saanko minä osallistua Scanialla tuohon Maxxboomiin?

JukkaT

Sitä pitää kysyä MaxBoomista... se on eri kilpailu kuin EMMA:t.
MikaK

EMMA Headjudge 2003 ->

EMMA Finland r.y. perustajia.
Mika Koponen
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja mikkovirta » 27.05.2010 12:20

JukkaT

Eiköhän tuo järjesty.
Jos oikeesti on aikeita tulla kuittaamaan Suomen kovimman MaxBoom Scanian titteli nimilleen niin ois kiva saada vaikka ennakko ilmoa aiheesta suoraan mulle.

PS. Seinäjoelta löytyy yksi scania joka soitteli melkein 130deppaa pari vuotta sitten :)
mikkovirta

ViestiKirjoittaja Kimmo Ala-Keturi » 28.05.2010 15:52

mikkovirta kirjoitti:

JukkaT

Eiköhän tuo järjesty.
Jos oikeesti on aikeita tulla kuittaamaan Suomen kovimman MaxBoom Scanian titteli nimilleen niin ois kiva saada vaikka ennakko ilmoa aiheesta suoraan mulle.

PS. Seinäjoelta löytyy yksi scania joka soitteli melkein 130deppaa pari vuotta sitten :)

olikos se Seinäjokinen Järvinen vai Ristimaa kenties?
Kimmo Ala-Keturi

ViestiKirjoittaja Pasi Kalliojärvi » 29.05.2010 01:08

Päivitetty demolevy valmiina ja autossa testattuna joten nyt nukkumaan. Nähdään aamulla Helsingissä.

Kuva
Pasi Kalliojärvi - Powerset Ibiza - Team DLS Finland - Master-5
SM 1 @ Master 5 (2009) - SM 2 @ Best Of Install (2009)
http://www.powerset.fi/audio - http://www.kalliojarvi.net
Pasi Kalliojärvi

ViestiKirjoittaja Pasi Kalliojärvi » 29.05.2010 20:20

Nyt on kauden ensimmäinen osakilpailu takana ja vikalista kädessä. Eli ei muutakuin autoa purkamaan ja uusia asennuksia tekemään jotta saan Ibizan asennuspisteet 210 pisteen paremmalle puolelle missä ne kuuluu Master-5 ja Master-7 -luokissa olla. Maksimi asennuspisteet kyseisissä luokissa tällä kaudella 215 pistettä. Master Unlimited -luokassa maksimissaan 20 bonuspistettä tällä kaudella eli siellä maksimi asennuspisteet 235 pistettä.

Ahvenistolle tulon peruin jo tänään Helsingissä, koska tarvittavia korjauksia en kerkiä tekemään ennen Ahvenistoa. Mitään ei pitänyt tänä kesänä asennella mutta niinhän tässä taas kävi että auto talliin vaan ja atomeiksi. :mrgreen:

Hyvää kilpailukautta kaikille ja rakenteluintoa. Nähdään jossain kauden myöhemmissä osakilpailuissa!
Pasi Kalliojärvi - Powerset Ibiza - Team DLS Finland - Master-5
SM 1 @ Master 5 (2009) - SM 2 @ Best Of Install (2009)
http://www.powerset.fi/audio - http://www.kalliojarvi.net
Pasi Kalliojärvi

Edellinen

Paluu 29.5 AutoStudio